Navigation rapide

Votre compte

In uw persoonlijk account kan u uw gegevens bekijken en wijzigen, uw bestelhistoriek bekijken en opnieuw bestellen.

Account gegevens

Hier vindt u uw naam en emailadres.

Hoe wijzig ik mijn emailadres?

Omdat uw account is gekoppeld aan uw klantenfiche, kan u uw emailadres niet zelf wijzigen in uw account. Bel ons op het nummer +32 3 877 00 69 of Contacteer ons en wij helpen u persoonlijk verder.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

U kan uw wachtwoord wijzigen in uw account of voordat u inlogt. Ga naar Wachtwoord vergeten en reset je wachtwoord.

Mijn bestellingen

Hier vindt u het overzicht van al uw webshop orders. Orders die u telefonisch of per mail heeft doorgegeven, worden niet getoond op de webshop. Meer weten over bestellingen? Lees de sectie bestellen en lees o.a. hoe u een bestelling plaatst of hoe uw order wordt opgevolgd.

Kan ik een order opnieuw bestellen?

Ja, u kan een eerder geplaatst order heel eenvoudig opnieuw bestellen. Klik op 'bestelling bekijken' in uw account om het order te bekijken. Links op de pagina staat er 'opnieuw bestellen'. Als u hierop klikt, worden alle producten toegevoegd aan uw winkelmandje. U kan vervolgens nog aantal wijzigen of producten wissen voordat u doorgaat naar afrekenen. Kent u het ordernummer? Dan kan u meteen klikken op 'opnieuw bestellen' in uw bestellingen.

Kan ik een deel van een order opnieuw bestellen?

Ja, als u klikt op 'opnieuw bestellen' worden de producten toegevoegd aan uw winkelwagen. In uw winkelwagen kan u de producten wissen die u niet wilt bestellen.

Hoe verwerken we uw order?

We zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en dit bevestigen per mail. Bij een correcte bestelling zal u 2 emails ontvangen. U zal meteen na bestelling een mail ontvangen ter bevestiging van de geplaatste bestelling en na verwerking een tweede bericht om de verzending te bevestigen. Mochten er zich desondanks toch problemen voordoen, zullen wij u contacteren.

Adressenboek

Uw adressenboek bevat uw leveradres(sen) en uw facturatieadres.

Hoe wijzig ik mijn facturatie adres?

Omdat uw account is gekoppeld aan uw klantenfiche, kan u zelf geen adreswijzigingen maken. Bel ons op het nummer +32 3 877 00 69 of Contacteer ons en wij helpen u persoonlijk verder.

Hoe wijzig ik mijn leveradressen?

Omdat uw account is gekoppeld aan uw klantenfiche, kan u zelf geen adreswijzigingen maken. Alle leveradressen die in uw klantenfiche staan, ziet u in uw account. Liever een ander standaard leveradres of staan er adressen in die niet meer geldig zijn? Bel ons op het nummer +32 3 877 00 69 of Contacteer ons en wij helpen u persoonlijk verder.

Heeft u nog vragen?

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons en wij helpen u graag verder.