All that glitter ain't gold

all-that-glitter-aint-gold

Wintertijd of zomertijd behouden? Wat er ook beslist wordt, wanneer de dagen korter worden, printen en plotten we voor een lichtrijke, warme sfeer.

Reclamebureaus, merken, verengingen en stichtingen zijn in volle voorbereiding van hun eindejaarsacties en campagnes. Daarom inspireren we u graag met een aantal toepassingen rond trends en events waarmee u de aandacht kan trekken!

Samples please!
 

Trend: Soft Signage

Beprint textiel of ‘soft signage’ wint sterk aan populariteit. Met de nieuwe Fredrix Metallic Canvas, speelt u in op deze trend met een stijlvol accent dat in elk type interieur past! Fredrix Metallic Canvas is beschikbaar in parelmoer en goud. Deze canvas heeft een samenstelling van 35% katoen en 65% polyester en is beprintbaar met (eco-)solvent en Latex inkten.

 

Event 2019-20: Kerstmis & Nieuwjaar

Easy Dot It, Easy Does It! Dankzij de dot-belijming is de folie zeer eenvoudig luchtbelvrij aan te brengen, te herpositioneren en te verwijderen zonder lijmresten achter te laten. Easy Dot Gold of Silver zijn ideaal voor Kerst – en Nieuwjaarsdecoratie op ramen, panelen en muren.

 

Event 2020: Olympische Spelen

We gaan voor olympisch goud, zilver of brons met de Aslan Metallic Films! Deze Metallic films met chroom-look hebben vele troeven. Zo is hij dubbelzijdig gekleurd, goed verwijderbaar, beprintbaar en beschikbaar met Easy Apply belijming.

De Aslan Mirror Effect Film Gold of Silver weerspiegelt onze wil om te winnen. Deze spiegelfolie met ongeziene krasbestendigheid is vanaf nu ook beschikbaar met Easy Apply belijming.

← Vorige Volgende →